Menu
 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.
Ανακοινωσεις

  • Γράφτηκε από τον
  • Εμφανίσεις: 3760

Η Υπεραγία Θεοτόκος είναι η Πύλη για να εισέλθουμε στη θέωση

 

    Panagia     Η Παναγία μας όχι μόνο με τη ζωή Της μας δείχνει το δρόμο, αλλά ή Ίδια είναι η Πύλη για να φθάσουμε στη θεώση.

     

    Η Παναγία μας στον ναό στα Άγια των Αγίων έγινε η Ίδια ναός του Θεού. Η Παναγία μας μπήκε από τριών χρονών στα Αγία των Αγίων του ναού και έμεινε ως τα δώδεκα, για να προετοιμαστεί για να φέρει στον κόσμο μας, τον ίδιο το Θεό, όπου  σύμφωνα με τον Γρηγόριο Παλαμά έκανε τρία βασικά πράγματα για να ενωθεί με το Θεό:

ü  Καθάρισε το νου της, με συνεχή προσευχή, πρόσεχε να μην δεχτεί κανένα μολυσμό στο πνεύμα Της, να μην υποπέσει στο παραμικρό αμάρτημα .

ü  Βασικός της στόχος ήταν να συγκεντρώσει το νου Της, αν δεν συγκεντρώσουμε το νου μας στον εαυτό μας δεν μπορούμε να προσευχηθούμε.

ü  Ύψωσε το νου Της στο Θεό και τότε ενώθηκε μαζί Του.

Αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει κάθε Χριστιανός για να φθάσει στη θέωση: καθαριζόμαστε και αποφεύγουμε κάθε αμαρτία, συγκεντρώνουμε το νου μας σε αυτό που θέλουμε που είναι η προσευχή και τέλος υψώνουμε το νου μας στο Θεό, τότε ο Χριστός έρχεται και κατοικεί μέσα μας. 

   Κατ’ αυτό τον τρόπο η Παναγία μας έγινε ο μαγνήτης που τράβηξε στη γη το Άγιο Πνεύμα, όπως μας λέγει ο Γρηγόριος Παλαμάς.

   Η Παναγία μας  ήταν μια απλή και ταπεινή κόρη, άνθρωπος, όπως όλοι μας, έλκυσε τη Χάρη του Θεού με την ταπείνωση της και με τον αγώνα της για την αγιότητα. Διαμέσου της Παρθένου ο Θεός ήλθε στη Γη. Έτσι διαμέσου της Παρθένου λαμβάνουμε κάθε φωτισμό από τον Θεό. Όσοι μετέχουν στον Θεό, να μετέχουν διαμέσου της Θεοτόκου. Είναι η αρχή κι η ρίζα όλων αγαθών στην γη, αυτά μας γράφει ο Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς ο οποίος εξηγεί  το μυστήριο της Παναγίας που συνταυτίζεται με το μυστήριο του Χριστού. Η Παναγία έρχεται μετά την Αγία Τριάδα, είναι Θεός μετά τον Θεό, είναι μεταξύ κτιστού και ακτίστου.

      Όπως μας λέγει ο μεγάλος θεολόγος άγιος Νικόλας Καβάσιλας αν η Θεοτόκος δεν είχε πει το ναι στον Θεό, δεν θα μπορούσε να σαρκωθεί ο Θεός, γιατί ο Θεός έχει δώσει την ελεύθερη βούληση στον άνθρωπο και δεν την παραβιάζει ποτέ.  Ο Θεός δεν θα μπορούσε να σαρκωθεί εάν δεν βρισκόταν μια τέτοια αγνή, παρθένος, ψυχή που κατοίκησε από μικρή στα Άγια των Αγίων που μόνο ο ιερέας είχε το δικαίωμα. Η Παναγία κατάφερε να γεννήσει τον Κύριο που ήλθε να κάνει τον άνθρωπο Θεό.

     Ετοίμασε τον εαυτό μας κατοικητήριο το Θεό στη γη και προσέλκυσε το Θεό στη γη.

Είχε βίο αγνό, η ψυχή της ήταν ελεύθερη πεντακάθαρη. Καμία κακή σκέψη, καμία τάση προς τα γήινα, ο Θεός έγινε άνθρωπος εξαιτίας της Παρθένου.

     Η ταπείνωση την έκανε Τιμιότερα των Χερουβίμ και Ενδοξοτέραν ασυγκρίτως των Σεραφείμ.  

     Η Παρθένος μας δίδαξε ότι σκοπός της ζωής μας δεν είναι να επικεντρωνόμαστε στον εαυτό μας αλλά στο Θεό. Η Θεοτόκος έγινε βοηθός του Πλάστη. Η Παναγία μπήκε στον ναό σε ηλικία τριών ετών, εκεί  ακούγοντας την Παλαιά Διαθήκη για την πτώση του ανθρώπου έβαλε στόχο (σύμφωνα με τον Γρηγόριο Παλαμά) να βοηθήσει στην επανένωση του Θεού με τον άνθρωπο. Αυτό το έπραξε προσευχόμενη συνεχώς, αποκόβοντας τον εαυτό της από κάθε γήινο, προσκόλλησε το νου τους στο Θεό κι είδε την θεία Χάρη, ήλθε σε επαφή με το Θεό σε περισσότερο βαθμό από το Μωυσή. Κατόρθωσε λοιπόν να ετοιμάσει τον Εαυτό της για μεσολαβήσει μεταξύ του Θεού και των ανθρώπων και να κατεβάσει τον Θεό στη γη, για να μπορούμε εμείς να φθάσουμε στη θέωση. Η Παναγία σήκωσε το νου της στο Θεό.

      Η Παναγία συνειδητοποίησε ότι δεν μπορεί να έλθει σε επαφή με τον Θεό διαμέσου με της προσευχής, της απομόνωσης ήλθε στο ναό τριών ετών κι εκεί μόνο στο Θεό είχε στραμμένη την προσοχή της. Όπως μας λέγει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς η Παναγία στον ναό μόνο στο Θεό προσέβλεπε,  εκεί βρήκε τον τρόπο να επικοινωνεί με το Θεό, ήθελε να ενωθεί με τον Θεό, όχι με τη σκέψη, όχι ανθρωποκεντρικά, αλλά με την συνεχεία νηστεία, προσευχή, απόρριψη εντελώς της σάρκας, δημιούργησε τη σκάλα για όλους τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στο Θεό.

      Η Παρθένος ήταν έτοιμη να δεχθεί να συλλάβει το Θεό στα άχραντά της σπλάχνα. Όπως μας λέγει ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας, η σάρκωση του Λόγου δεν ήταν μόνο θέληση του Πατέρα και την μεσολάβηση του Αγίου Πνεύματος αλλά και τη συγκατάθεση με όλο της το είναι, όλη της την ύπαρξη και την θέληση της Παναγίας. Διαμέσου της Παρθένου η ανθρώπινη φύση έφθασε στο ύψος να δεχθεί να σαρκωθεί από αυτή ο Λόγος του Θεού. Η Παρθένος πριν την γεννήσει του Θεού Λόγου είχε ξεπεράσει με την αγνότητα και αγιότητα της, όλους τους αγίους και Αγγέλους.

      Ο θάνατος της Παναγίας ήταν μια νίκη, μια γιορτή προς το θάνατο, διότι αποθανατίστηκε μετά θάνατο μετέστη με το σώμα της στον Ουρανό. Η Θεοτόκος δεν θα σταματήσει ποτέ να ευεργετεί όλη τη φύση. Ενώ η Εύα με την ανυπακοή της χώρισε τον άνθρωπο από τον Θεό, ενώ η Θεοτόκος επανασύνδεσε, επαναπροσανατόλισε  τον άνθρωπο προς το Θεό. Είναι Αυτή που δεν κοίταξε τον εαυτό της αλλά κοίταξε το καλό όλων των ανθρώπων, επικέντρωσε όλο της το είναι στο Θεό κι έγινε θρόνος Του επί της γης έγινε Θεοτόκος.

    Όποιος θέλει να φθάσει στην θέωση δεν έχει παρά να αγαπήσει τον Χριστό, αλλά να βάλει στην καρδιά του και να αγαπήσει με όλο του το είναι την Παναγία, η οποία μεσολαβεί στον Κύριο για την σωτηρία μας.

    «Η Παναγία είναι η ισχυρότερη πρέσβηρα  του κόσμου, είναι η Πύλη για της σωτηρίας μας, το κλειδί αυτής της Πύλης είναι η μετάνοια. η Παναγία μας δίνει το θάρρος να σταθούμε μπροστά στο Θεό, μας δίνει τη στολή να σταθούμε μπροστά στο Θεό.  Η Παναγία είναι αυτή που μεσολαβεί για να ενωθούμε με το Θεό, μας βοηθά να αγαπήσουμε το Θεό. Μόνο όποιος αγαπά την Παναγία μπορεί να αγαπά το Θεό. Μονο αν αγαπήσουμε τη διάκονο του Θεού, αν αγαπήσουμε τους χαιρετισμούς που πρέπει να μάθουμε απέξω, όπως η  μητέρα μου και η γιαγιά μου έλεγαν στο δρόμο όταν πήγαιναν στα χωράφια, μπορούμε να απολαύσουμε την μετάνοια, να απολαύσουμε την Παναγία και μετά μας επισκέπτεται ο Χριστός.

    »Μόνο αγαπώντας την Παναγία και έχοντας καθημερινή, κάθε λεπτό σχέση με την Παναγία μπορούμε να ενωθούμε με το Θεό. Αν αγαπήσουμε τις προσευχές, του χαιρετισμούς της Παναγίας μπορούμε να λάβουμε Χάρη να ενωθούμε με το Θεό. Η Παναγία μεσολαβεί για να ενωθούμε με το Θεό, είναι η πύλη της σωτηρίας μας, η σκέπη του κόσμου. Η Παναγία έσβησε όλες τις απολαύσεις για να έχει μια απόλαυση του Υιού και Θεού Της. Συνδεόμενοι, προσευχόμενοι στην Παναγία, συνδεόμαστε με τον Υιό και Θεό Της, φθάνουμε στη θέωση. Η Παναγία μας δίνει τη Χάρη, μας αλλάζει τους λογισμούς, μας γλυκαίνει την ύπαρξη.

    »Η Παναγία είναι πάντα στο Ιερό Βήμα, είναι η Πλατυτέρα των Ουρανών, παρακολουθεί κάθε Θεία Λειτουργία, ανοίγει τους Ουρανούς για να ανέβει το αναστημένο Σώμα και Αίμα του Χριστού και δέχεται ο Άγιος Πατέρας, αφού πρώτα το Άγιο Πνεύμα κατήλθε και μετέβαλε τον άρτο και τον οίνο σε Σώμα και Αίμα του Χριστού, για να μπορούμε κι εμείς να τρέφουμε την ψυχή μας.

     »Η Παναγία είναι η Μητέρα του Φωτός, όταν η ψυχή μας χωρισθεί από το σώμα μας κι αρχίσει ανάβασή μας για να περάσει η ψυχή μας την πρώτη κρίση, όλες οι ψυχές κατευθύνονται κι έλκονται από ένα Φως, που είναι το Φως της Θεοτόκου. Για να περάσουμε και να φθάσουμε στο Μέγα Φως τον Ιησού Χριστό και να κριθούμε προσωρινά θα πρέπει να περάσουμε από το Φως της Θεοτόκου.

     »Για την Παναγία να έχουμε μεγάλα αιτήματα, όχι τα καθημερινά, να ζητούμε να μας βοηθήσει να  υπερνικήσουμε τα πάθη μας. Ιδίως για τις σαρκικές επιθυμίες η ειδικότερη είναι η Παναγία, διαβάζοντας την παράκληση ή τους χαιρετισμούς Της κάθε ημέρα, αποκτούμε σχέση με την Παναγία. Η Παναγία είναι ο ανώτερος ιατρός για όλα, αρκεί με ταπεινό φρόνημα να Της μιλήσουμε, να αποκτήσουμε σχέση μαζί Της διαβάζοντας τους χαιρετισμούς» (Επίσκοπος Μόρφου Νεόφυτος).

     Ο Χριστός έγινε άνθρωπος από την Παναγία, πήρε την ανθρώπινη σάρκα σαν Θεός που ήταν από την Παναγία. Ο Χριστός απέκτησε οίκο από την Παναγία, πάντα ήθελε να ενσαρκωθεί για να μας βοηθήσει, αλλά μόνο η Παναγία άκουσε και δέχθηκε, αυτά μας λέγει ο άγιος Νικόλαος Καβάσιλας. Η Παναγία φλεγόταν από θείο έρωτα, η γαστέρα Της, ήταν ο Παράδεισος, μέσα στην Κοιλία της συνεχώς για εννέα μήνες  κοινωνούσε. 

Όλο το μυστικό του κόσμου είναι ο Ιησούς Χριστός, είναι ο Σωτήρας μας, είναι η Πηγή της Ζωής, είναι ο Δημιουργός μας είναι τα πάντα για μας, η Πύλη για τον Ιησού Χριστό είναι η Παναγία μας, ο μόνος άνθρωπος στη γη που είναι τόσο κοντά στον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, είναι Αυτή που Του  έδωσε σάρκα, είναι Αυτή που κατέβασε τον Ουρανό στη γη για τη Σωτηρία μας. 

Ο Ιησους Χριστός είναι το παν 

Ο Ιησούς Χριστός ήλθε προσέλαβε την ανθρώπινη φύση, με αυτό τον τρόπο ενώθηκε το άκτιστο με το κτιστό, έτσι μπόρεσε να νίκησε το θάνατο διότι ενώ είχε προσλάβει το θνητό και φθαρτό σώμα, Αυτός όμως ήταν αναμάρτητος, αλλά και προερχόταν από το άκτιστο, έτσι μπορούσε να νικήσει το θάνατο. Ο Χριστός αναστήθηκε εκ νεκρών και μας έδωσε σαν αντίδοτο για τη φθορά,  το Αναστημένο Σώμα και Αίμα Του με το οποίο εμείς τρεφόμαστε και κερδίζουμε την αθανασία..

    Όταν ο άνθρωπος παράκουσε την εντολή του Θεού, έχασε την άφθαρτη φύση και απόκτησε θνητότητα και φθαρτότητα. Ο άνθρωπος στο χωροχρόνο στην φθαρτή φύση που εξέλαβε δεν μπορούσε να σωθεί. Μόνο δια του Χριστού που ήλθε από το άκτιστο μπόρεσε να σωθεί.

    Η εν Χριστώ σωτηρία είναι ο δρόμος του Θεού του Ζώντος  για την θέωση του ανθρώπου, όλες οι άλλες πρακτικές των άλλων θρησκειών είναι δημιουργήματα των κτιστών ανθρώπων που δεν μπορούν να οδηγήσουν τον άνθρωπο εκτός της φθοράς του χωροχρόνου. Ο Χριστός είναι μοναδικός, είναι ο Θεάνθρωπος που ενσαρκώθηκε ο Θεός Λόγος για την σωτηρία μας. Στο πρόσωπο του Χριστού η ανθρώπινη φύση αναστήθηκε και θεραπεύτηκε από το θάνατο, ο Χριστός ενδύθηκε την ανθρώπινη σάρκα, για να συναντήσει το θάνατο και να μας απαλλάξει από αυτόν. Στο πρόσωπο του Χρίστου κατέστηκε δυνατή η τέλεια κοινωνία του Θεού με τους ανθρώπους, η αληθινή υιοθεσία μας.  

Η Παναγία Μετέστη στους ουρανούς και το σώμα της έλειπε από τον ταφο όταν το αναζητησαν τρεις μερες μετα τον ενταφιασμό της γιαι αυτό ο άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός εγραψε τρια εγκωμια όπου υμνεί τη Θεοτόκο και περιγράφει τη θαυμαστη ζωή της, την σωτηρία που προσέφερε στο ανθρώπινο γένος με την γέννηση του Χριστού και την μετάσταση της:

     «Ω, πως η πηγή της ζωής πεθαίνοντας πηγαίνει προς τη ζωή! Ω, πως εκείνη που γεννώντας ξεπέρασε τους νόμους της φύσεως, τώρα υποτάσσεται στη φυσική τάξη και δέχεται θάνατο το αμόλυντο σώμα! Διότι πρέπει αυτό, αφού αφήσει κάτω το θνητό, να περιβληθεί την αθανασία, αφού και ο Κύριός της δεν αρνήθηκε την πείρα του θανάτου. Γιατί πέθανε σωματικά και με τον θάνατό του καταργεί το θάνατο και στη φθορά χαρίζει την αφθαρσία και τη νέκρωση την κάνει πηγή αναστάσεως. Ώ, πως την ιερή ψυχή, καθώς αποχωρίζεται από το σώμα που δέχτηκε τον Θεό, την υποδέχεται με τα ίδια του τα χέρια ο Δημιουργός του παντός , τιμώντας καθώς πρέπει εκείνην, που ενώ κατά την φύση της ήταν δούλη, σύμφωνα με το ανεξερεύνητο πέλαγος της φιλανθρωπίας του και κατά το σχέδιό του την έκανε Μητέρα του, και σαρκώθηκε αληθινά κι όχι ψεύτικα. Γιατί παρακολουθούσαν, όπως λέει η Παράδοση, τα παριστάμενα τάγματα των αγγέλων και περίμεναν τον αποχωρισμό σου από τους ανθρώπους.

     Ώ, τι ωραιότατη εκδημία, που χαρίζει τη συνάντηση και παραμονή κοντά στον Θεό! Γιατί, παρόλο που ο Θεός σ’ όλους τους αφοσιωμένους σ’ αυτόν και τους θεοφόρους ανθρώπους έχει χαρίσει αυτό το δώρο – ναι, έχει χαριστεί και το πιστεύουμε – όμως η διαφορά μεταξύ δούλων του Θεού και Μητέρας είναι άπειρη. Επομένως πώς να ονομάσουμε αυτό το μυστήριο που σου συμβαίνει θάνατο; Αν και κατά τρόπο φυσικό η πανίερη και μακάρια ψυχή σου χωρίζεται από το τρισευλογημένο και άσπιλο σώμα και το σώμα σου παραδίνεται στην καθιερωμένη ταφή, εντούτοις δεν μένει νεκρό και δεν διαλύεται από την φθορά. Της Παναγίας η Παρθενία έμεινε απείραχτη όταν γεννούσε, όταν η ίδια έφευγε από την παρούσα ζωή το σώμα της διατηρήθηκε αδιάλυτο και ανεβαίνει σε πολύ ανώτερη και πιο θεϊκή ζωή, που δεν την διακόπτει ο θάνατος, αλλά συνεχίζει να υπάρχει στους ατέλειωτους αιώνες.

     »Σε μετέφεραν από τη γή στον ουρανό άγγελοι μαζί με αρχαγγέλους. Βλέποντας την άνοδό σου τρόμαξαν τα ακάθαρτα πνεύματα που βρίσκονται μεταξύ γής και ουρανού. Κατά τη διάβασή σου αυτή ο μεν αέρας ευλογείται, ο δε αιθέρας ψηλά αγιάζεται. Χαίροντας υποδέχεται ο ουρανός την ψυχή σου. Εσένα με ιερούς ύμνους και ολόφωτες λαμπάδες χαρούμενης γιορτής προϋπαντούνε ουράνιες δυνάμεις, σχεδόν λέγοντας «ποιά ειν’ αυτή που ανεβαίνει ανθισμένη στα λευκά, που προβάλλει σαν αυγή, όμορφη σαν φεγγάρι, λαμπερή σαν τον ήλιο»; Πόσο ομόρφηνες, πόσο γλύκανες! Είσαι σαν το αγριολούλουδο, σαν κρίνο μες στα αγκάθια, γι’αυτό σ’αγάπησαν οι νεάνιδες, τρέχουν ξοπίσω από το άρωμά σου. Σε οδήγησε ο Βασιλιάς στα ιδιαίτερα διαμερίσματά του» (Άσμα Ασμάτων). Εκεί σε περιτριγυρίζουν οι εξουσίες, σε δοξολογούν οι αρχές, σε ανυμνούν οι θρόνοι, χαίρονται απορώντας τα χερουβείμ, δοξάζουν τα σεραφείμ εσένα που έγινες η φυσική Μητέρα του Κυρίου μας χάρη στην πραγματική φιλανθρωπία του. Γιατί δεν ανέβηκες ως τον ουρανό όπως ο Ηλίας, ούτε «ανηρπάγης» μέχρι τον τρίτο ουρανό όπως ο Παύλος. Αλλά έφτασες ως τον ίδιο το βασιλικό θρόνο του Υιού σου, όπου τον βλέπεις με τα μάτια σου και χαίρεσαι και στέκεις δίπλα του, με πολλή και ανείπωτη παρρησία.

Είσαι για τους αγγέλους και όλες τις υπερκόσμιες δυνάμεις άφατη ευφροσύνη, για τους πατριάρχες χαρά χωρίς τέλος, για τους δικαίους ανεκλάλητη ευχαρίστηση, για τους προφήτες διαρκής αγαλλίαση! Τον κόσμο ευλογείς, τα σύμπαντα αγιάζεις. Για τους αποκαμωμένους είσαι ανάσα, για τους πενθούντες παρηγοριά, για τους αρρώστους γιατρειά, για τους θαλασσοδαρμένους λιμάνι, για τους αμαρτωλούς συγχώρεση, για τους θλιμμένους καλοσυνάτο στήριγμα, για όσους σε αναζητούν η πρόθυμη βοήθεια.

   »Σήμερα η νοητή και έμψυχη σκάλα, με την οποία αφού κατέβηκε ο Ύψιστος «φανερώθηκε πάνω στη γή και συναναστράφηκε με τους ανθρώπους», χρησιμοποιώντας ως σκάλα το θάνατό της μετέστη από τη γή στους ουρανούς.

Σήμερα η επίγεια τράπεζα, αυτή που τον ουράνιο άρτο της ζωής, τον αναμμένο άνθρακα της θεότητας χωρίς γάμο κράτησε μέσα της, από τη γή υψώθηκε στον ουρανό…Σήμερα από την επίγεια Ιερουσαλήμ μετατίθεται η έμψυχη πόλη του Θεού στην «άνω Ιερουσαλήμ»… και εγκαθίσταται στην εκκλησία των πρωτοτόκων. Και η έμψυχη και λογική κιβωτός του Κυρίου μεταναστεύει στην ανάπαυση του Υιού της…

Πέθανε η πηγή της ζωής, η Μητέρα του Κυρίου μου! Γιατί έπρεπε, αυτό που απαρτίστηκε από γή, να ξαναγυρίσει στη γή κι έτσι να μεταφερθεί ψηλά στον ουρανό. Αφού πήρε από τη γή την άφθαρτη ζωή, την οποία και της ξαναδώρισε, με την κατάθεση του σώματός της σ’αυτήν. Διότι έπρεπε, όπως το χρυσάφι στο χωνευτήρι, αφού αποβάλει τα άχρηστα και το βάρος της θαμπής θνητότητας, να υψώσει από τον τάφο το σώμα της άφθαρτο και αμόλυντο, για να λάμπει στο φως της αθανασίας».

     Μέσα από την Παναγία θα οδηγηθούμε στην Πίστη μας, (γέροντας Νίκων). Η Παναγία μας οδηγεί στο φως στον Υιό της τον Κύριο, η Παναγία μας δείχνει τι να κάνουμε πως να ενωθούμε, να συμφιλιωθούμε, να ενωθούμε με το Θεό να γίνουμε Άγιοι. Η Παναγία με τη μετάθεση της την διάβαση της στους ουρανούς μας έδειξε σε όλους το δρόμο, προς την αιώνια ζωή, την αφθαρσία το φως. Μας έδειξε να είμαστε πάντα ταπεινοί, όπου και να φθάσουμε, να συμπονούμε να αγαπάμε τους εχθρούς μας, να ακολουθούμε τις προδιαγραφές τους κανόνες του Κτίστη.
    Η Παναγία μας είναι η μητέρα των Πάντων. Είναι η ανθρώπινη οντότητα που κατόρθωσε να γίνει Θεοτόκος, να ενωθεί με το Άγιο Πνεύμα του Δημιουργού και να φέρει στον κόσμο μας, τον Κύριο που ήλθε να μας βγάλει από τη φθορά, τον πόνο, την θλίψη, τον χωροχρόνο.
Ακολουθώντας τον Κύριο απαλλασσόμαστε από όλα τα προβλήματα μας.
    Η Παναγία είναι πάνω από τους Αγίους, αγιάστηκε τόσο πολύ που μετά την κοίμηση της αναλήφθηκε, μετατέθηκε στους ουρανούς. Όταν ο απόστολος Θωμάς που είχε καθυστερήσει τρεις ημέρες να έλθει στην κηδεία της, τη συνάντησε στο δρόμο και τις ζήτησε ευλογία, η Παναγία του έδωσε τη ζώνη της, η οποία φυλάσσεται σήμερα στη μονή Βατοπαιδίου. Το μόνο που έχουμε από την Παναγία, όταν ο Απόστολος Θωμάς πήγε (μετά από τρεις ημέρες από την κηδεία της) να προσκυνήσει και του άνοιξαν τον τάφο της, δεν υπήρχε τίποτα εκεί, είχε μετατεθεί στην αιωνιότητα, εκτός χωροχρόνου, για να είναι πάντα μαζί μας και να μας προσέχει. 
    Η Θεοτόκος έχει τόσο θεΐκή δύναμη μαζί Της που έχει κάνει και κάνει κάθε ημέρα κάνει άπειρα θαύματα σε όσους πιστεύουν στον Κύριο και την παρακαλούν. 
Με την ένωση της με τον Κύριο, με την άπειρη αγιότητα που έλαβε που δεν έχει λάβει ποτέ ανθρώπινο ων εκτός από τον Κύριο, ύψωσε το ανθρώπινο γένος. Χάρη στην Παναγία γνωρίσαμε όλοι Θεόν ενσαρκωμένο, αν η Παναγία δεν είχε δεχτεί την πρόταση του αγγέλου, δεν θα είχε έλθει ο Κύριος ο μέγας οδηγός μας να μας οδηγήσει στο φως να μας βγάλει από τη φθορά το χωροχρόνο.
     Η Παναγία συνεργάστηκε με το Θεό, έχουμε ελεύθερη βούληση μόνο όταν θέλουμε συνεργαζόμαστε και ακολουθούμε το Θέλημα τις προδιαγραφές του Θεού.
Ο Θεός επέλεξε την Παναγία γιατί η Παναγία τηρούσε τις προδιαγραφές του Δημιουργού, συμμετείχε στις τελετές και τα μυστήρια της Θρησκείας της΄. Αυτό είναι το μυστικό να συμμετάσχουμε στα μυστήρια και τις τελετές της θρησκείας μας, αλλά και να ακολουθούμε το θέλημα του.
    Η Παναγία λοιπόν έδειξε σε όλους μας το δρόμο, πως να αγιάζουμε, πως να κάνουμε θαύματα, μας έδειξε να συνεργαζόμαστε με το Θεό.

Ιωάννης ὁ Γεωμέτρης: Οἱ τελευταῖες στιγμές τῆς Παναγίας
    Ἡ Μητέρα τοῦ Θεοῦ λοιπόν ἔδειξε στούς Ἀποστόλους, πού ἤδη τό γνώριζαν, τό σύμβολο τῆς ἀναχωρήσεώς της, τό φοίνικα, τούς μετέδωσε ἐπίσης εὐλογία καί ἀνάλογη παρηγοριά καί ἀφοῦ τούς μίλησε γιά τήν ἔξοδό της καί τούς προθυμοποίησε γιά τό κήρυγμα, τούς εἶπε μέ λίγα λόγια ὁλόκληρη τήν οἰκονομία τῆς ἀποστολῆς τους. Ἔπειτα ἀσπάσθηκε τόν Πέτρο καί τούς ἄλλους Ἀποστόλους, “χαίρετε”, λέγοντας, “τέκνα καί φίλοι καί μαθηταί τοῦ Υἱοῦ καί Θεοῦ μου καί νά αἰσθάνεστε εὐτυχεῖς, πού ἀξιωθήκατε τέτοιο δάσκαλο καί Δεσπότη καί νά ὑπηρετεῖτε τέτοια μυστήρια καί νά μετέχετε τῶν διωγμῶν καί τῶν παθημάτων του, γιά νά γίνετε κοινωνοί τῆς δόξας καί τῆς Βασιλείας Του”.
    Ἀφοῦ τούς μίλησε γιά τά τελευταία γεγονότα, τούς ζήτησε νά ψάλλουν τούς ἐπιτάφιους ὕμνους, ἐνῶ Ἐκείνη ἄρχισε τίς πρός τόν Θεό εὐχαριστίες της.

Κάθε ημέρα στα σεμινάρια, ή όπου και να βρίσκομαι πάντα λέω προσευχές της Παναγίας όπως της Παναγίας της Γοργοϋπηκόου που βοηθά άμεσα και γρήγορα, αλλά και της Παναγίας της Ιεροσολύμιτισσας η οποία απεικονίζει την Παναγία όπως είναι πραγματικά σύμφωνα με τον Αγιο Παΐσιο. . 
    "Ὡς θεόβρυτον κρήνην τῶν ἀΰλων χαρίτων Σου, τὴν θαυματουργόν Σου Εἰκόνα Θεοτόκε πλουτίσαντες, ἐκ ταύτης τῶν θαυμάτων τὰς ῥοάς, ἀντλοῦμεν δαψιλῶς ὡς ἐξ Ἐδέμ· σὺ γὰρ Γοργοϋπήκοος βοηθός, πέλεις τῶν ἐκβοώντων Σοι· Δόξα τοῖς σοῖς χαρίσμασιν Ἁγνή· δόξα τῇ παρθενίᾳ Σου· δόξα τῇ πρὸς ἡμᾶς Σοῦ ἀνεκφράστῳ προνοίᾳ Ἄχραντε" 
    "Την σεπτήν σου εικόνα ως της δόξης σου σκήνωμα, Ιεροσολυμίτισσα Παρθένε, προσκυνούμεν Πανάχραντε. Εκ ταύτης γαρ πηγάζεις μυστικώς θαυμάτων ποταμούς τας δωρεάς· και αρδεύεις τας καρδίας και τας ψυχάς των πίστει κραυγαζόντων σοι· Δόξα τω Θείω Τόκω σου, Αγνή, δόξα τη παρθενία σου, δόξα τη προς ημάς σου ανεκφράστω προνοία, Άχραντε".
    Την παραπάνω προσευχή επαναλαμβάνω δεκάδες φορές κάθε ημέρα, σε όποιο μου ζητά να προσευχηθώ ή να τον βοήσω και έχει άμεσο αποτέλεσμα, όλοι γαληνεύουν και αισθάνονται καλύτερα, η Θεοτόκος δρα άμεσα. Μπορείτε να τη μάθετε και να τη λέτε συνεχώς.
     Υπάρχουν κι άλλες προσευχές που μπορείτε να επικαλείστε την Παναγία και πάντα έρχεται σε αυτούς που είναι καθαροί στην καρδία, πιστεύουν στον Κύριο, εξομολογούνται, κοινωνούν, ακολουθούν το Θέλημα του Κυρίου και αγαπούν τους εχθρούς τους.
   Προσευχές για βοήθεια της Παναγίας μας:

    "Τη Θεοτόκω εκτενώς.Της Θεοτόκου τη εικόνι προσδράμωμεν, οι εν κινδύνοις και Αυτή νύν προσπέσωμεν, από βαθέων κράζοντες και πόνου ψυχής˙ τάχος ημών άκουσον, της δεήσεως Κόρη, ως Γοργοϋπήκοος, φερωνύμως κληθείσα˙ Σύ γαρ υπάρχεις πρόμαχος ημών, και εν ανάγκαις ετοίμη βοήθεια".

Πάντων τὰ αἰτήματα, Γοργοϋπήκοε Κόρη, πλήρωσον τῶν δούλων σου, τῶν εἰς σὲ ἐκ πίστεως, προσιόντων σοι, καὶ τὴν σὴν Ἄχραντε, ἐπικαλουμένων, ἀρωγήν τε καὶ ἀντίληψιν, ἐκ πάσης θλίψεως, καὶ ἀσθενειῶν καὶ κακώσεων, ψυχῆς ὀμοῦ καὶ σώματος, ἅπαντας ἡμᾶς ἐλευθέρωσον, ἵνα σὲ ὑμνῶμεν, δοξάζοντες Χριστὸν τὸν Σὸν Υἱόν, ὅν ἐκδυσώπει Πανύμνητε, σῶσαι τὰς ψυχὰς ἡμῶν.

Κακώσεως, καὶ φθορὰς ἀπάλλαξον, τοὺς τῷ σῷ μετ’ εὐλαβείας τεμένει, ἐπιφοιτᾶν, ἀγαπῶντας Παρθένε, Γοργοϋπήκοε Μῆτερ Πανάμωμε, καὶ πάσης ἄλλης ἐκ δεινῆς, λοιμικῆς ἀσθενείας καὶ θλίψεως.
Ἐχθίστων, ἐκ τῶν διττῶν ἐξάρπασον, νοητῶν καὶ αἰσθητῶν τοὺς σοὺς δούλους, Γοργοϋπήκοε, Ἄνασσα πάντας, τοὺς τῷ ναῶ σου τῷ θείῳ προστρέχοντας, καὶ δώρησαι διττὴν αὐτοῖς, τὴν ὐγείαν ψυχῆς τε καὶ σώματος.
Ἐλπίδα, μετὰ Θεὸν οὐ κέκτημαι, παρεκτὸς τῆς σῆς πρεσβείας Παρθένε, ὁ ἐν δειναῖς ἀσθενείαις διάγων, Γοργοϋπήκοε Κόρη ἀπείρανδρε, ἀλλ’ οἴκτειρον ὡς ἀγαθή, καὶ τῆς κλίνης ἀνάστησον δέομαι.
Προστάτιν σε, τῶν ἀνθρώπων δέδωκε, ὁ Χριστὸς Γοργοϋπήκοε πάντων, καὶ ἀσφαλές, περιφρούρησον Κόρη, περιτειχίζον τοὺς δούλους σου Πάναγνε, παντοίων ἐκ τοῦ πονηροῦ, πειρασμῶν ἀνηκέστων καὶ θλίψεων.

    Υπεραγία Θεοτόκε Γοργοϋπήκοε σώσον ημάς.
Θαυμάτων των Θείων Σου την πληθύν, και των τεραστίων, ευφημήσαι επιχειρών, Σου δέομαι Κόρη εκ καρδίας, Γοργοϋπήκοε χάριν παράσχου μοι. Τῶν ἐχθρῶν τὰς ἐνέδρας, ἡπλωμένας δολίως σῶν οἰκετῶν τοῖς ποσί, δεόμεθα Παρθένε, ἀνάδειξον ἀπράκτους καὶ γοργῶς αὐτοὺς τήρησον, ὑπὸ τὴν σκέπην τὴν σήν, ὑμνοῦντάς σου τὴν χάριν. Ἡῶν αἱ ἁμαρτίαι, ἐπληθύνθησαν σφόδρα, καὶ ἐξ αὐτῶν ἀγαθή, ποικίλαις ἀσθενείαις πεσόντες ἐκβοῶμεν, κατοικτείρησον ἅπαντας, Γοργοϋπήκοε Κόρη, σώζουσα σοὺς δούλους.
Θαυμάτων παραδόξων, σῷ τεμένει ἐμπλήσω τοῖς προσιοῦσι πιστῶς, αὐτῷ τὰς ἀσθενείας, κουφίζουσα Παρθένε, καὶ τὴν ῥῶσιν χαρίζουσα, καὶ αἰωνίου δόξης αὐτοὺς καταξιοῦσα.

    Γοργοϋπήκοε, Θεοτόκε σοὺς δούλους, μὴ ἐλλίπῃς φρουροῦσα ἐκ πάσης, φθορᾶς καὶ κινδύνων, ψυχῶν τε καὶ σωμάτων.
Τῶν ἀσθενούντων, ὁ σὸς ναὸς ἰατρεῖον, ἀνεδείχθη Παρθένε καὶ λύτρον, πάσης ἀσθενείας, σοὺς δούλους ἀπαλλάττον.
Ἐν σοὶ Παρθένε, Γοργοϋπήκοε πάντες, ἐγκαυχόμεθα οἱ σοὶ οἰκέταις, καὶ ἐν σοὶ θαῤῥοῦμεν, σωθῆναι πάσης βλάβης.

Κατάβρωμα δαιμόνων, πάντες γεγονότες, ὡς παραβάται Θεοῦ ἐνταλμάτων Ἁγνή, ἐν σοὶ θαῤῥοῦμεν σωθῆναι Γοργοϋπήκοε.
Γοργὸς γενοῦ Παρθένε, ῥύστις τοῖς σοῖς δούλοις, ἐξ ἀσθενείας παντοίας καὶ λύμης δεινῆς, καὶ ἐκ φθορᾶς καὶ κακώσεως ἀπαλάττουσα. Παρθένε Θεοτόκε, Μῆτερ χριστωνύμων, μὴ διαλίπῃς φρουροῦσα σοὺς δούλους Ἁγνή, ἐκ πάσης βλάβης καὶ νόσων Γοργοϋπήκοε.
Εὐπρέπειαν σου οἴκου, τοὺς ἠγαπηκότας, ἐκ πειρασμῶν διατήρει καὶ δεῖξον Ἁγνή, τοῦ Παραδείσου ἀξίους Γοργοϋπήκοε.

Μὴ οὖν παρίδης, σῶν οἰκετῶν τὰς δεήσεις, τῶν πρὸς σὲ ἐκβοώντων ἀπαύστως, ῥῦσαι Παναγία, σοὺς δούλους πάσης βλάβης.Μὴ ἀπώσῃ Παρθένε, τὰς δεήσεις τῶν σῶν δούλων τῶν πεποιθότων εἰς σέ, ἀλλ’ οἴκτειρον καὶ σῶσον, γοργῶς ἐκ πάσης βλάβης, ὑπακούουσα δέησιν, τῶν ἀνυμνούντων Θεόν, τὸν τῶν Πατέρων ἡμῶν.

    Πελάγει δεινώ, του βίου χειμαζόμενοι, και παντοίων παθών, τρικυμίαις ποντούμενοι, και σάλω περιπίπτοντες, Παρθένε πειρασμών, εις μορφήν Σου την σεπτήν καταφεφύγομεν θερμώς, ως εις λιμένα εύδιον, έκτεινον ημίν χείρα, ως Πέτρω ο Υιός σου, και κλυδωνίου εκ παντός ημάς Κόρη λύτρωσαι.

    Προστασία των Χριστιανών ακαταίσχυντε, μεσιτεία προς τον ποιητήν αμετάθετε, μη παρίδης αμαρτωλών δεήσεων φωνάς˙ αλλά πρόφθασον ως αγαθή, εις την βοήθειαν ημών, των πιστώς κραυγαζόντων σοι. Τάχυνον εις πρεσβείαν, και σπεύσον εις ικεσίαν, η προστατεύουσα αεί, Θεοτόκε των τιμώντων σε.

Εγκώμια Παναγίας:
     Ἐν τή Γεννήσει τήν Παρθενίαν ἐφύλαξας, ἐν τή Κοιμήσει τόν κόσμον οὐ κατέλιπες, Θεοτόκε• Μετέστης πρός τήν Ζωήν, Μήτηρ ὑπάρχουσα τῆς Ζωῆς, καί ταῖς πρεσβείαις Σαῖς λυτρούμενη, ἐκ θανάτου τάς ψυχᾶς ἠμῶν.

    Ἄξιόν ἐστιν ὦς ἀληθῶς, μακαρίζειν σὲ τὴν Θεοτόκον, τὴν
ἀειμακάριστον καὶ παναμώμητον, καὶ Μητέρα τοῦ Θεοῦ ἡμῶν .Τὴν
τιμιωτέραν τῶν Χερουβείμ, καὶ ἐνδοξοτέραν ἀσυγκρίτως τῶν Σεραφείμ, τὴν ἀδιαφθόρως Θεὸν Λόγον τεκοῦσαν, τὴν ὄντως Θεοτόκον, σὲ μεγαλύνομεν.

    Αἰνεῖτε Αὐτόν ἐν ἤχω σάλπιγγος Αἰνεῖτε Αὐτόν ἐν ψαλτηρίω καί κιθάρα. Τή Ἐνδόξω Κοιμήσει Σου, Οὐρανοί ἐπαγάλλονται, καί Ἀγγέλων γέγηθε τά στρατεύματα• πάσα ἡ γῆ δέ εὐφραίνεται, ὤδην Σοί ἐξόδιον προσφωνοῦσα τή Μητρί, τοῦ τῶν ὅλων Δεσπόζοντος, Ἀπειρόγαμε, Παναγία Παρθένε, ἡ τό γένος, τῶν ἀνθρώπων ρυσαμένη, προγονικῆς ἀποφάσεως.

Η Παναγία είναι στήριγμα όλων μας, σε κάθε δύσκολη στιγμή ανταποκρίνονται πάντα σε όσους έχουν καθαρή την καρδιά τους και πιστεύουν.
Εύχομαι η Παναγία να είναι πάντα δίπλα σας, ή καλύτερα η Παναγία είναι πάντα δίπλα σας αν έχετε ανοιχτή την καρδιά σας και πιστεύετε σε αυτή.

 

Ο Λόγος του Χριστού είναι και Λόγος του Πατέρα  και έχει άπειρη δυναμη και ενέργεια 

«Κάθε λόγος του Χριστού είναι γεμάτος Θεό, γι’ αυτό όταν εισέρχεται στη ψυχή τού ανθρώπου, την καθαρίζει από κάθε ρύπο. Από κάθε του λόγο βγαίνει δύναμη, η οποία καθαρίζει από την αμαρτία. Γι’ αυτό ο Σωτήρας στο Μυστικό Δείπνο είπε στους πάντα παρόντες ακροατές του, στους μαθητές του, τούς λόγους εκείνους: «ἤδη ὑμεῖς καθαροί ἐστε διὰ τὸν λόγον ὃν λελάληκα ὑμῖν».

 »Κάθε λόγος του Σωτήρα είναι γεμάτος αλήθεια και όταν εισέλθει στη ψυχή την αγιάζει σ’ όλη την αιωνιότητα. Γι’ αυτό ο Σωτήρας απευθύνει τη προσευχή του, προς τον ουράνιο Πατέρα του: «Πάτερ ἁγίασον αὐτοὺς ἐν τῇ ἀληθείᾳ σου· ὁ λόγος ὁ σὸς ἀλήθειά ἐστι». Δεν δέχεσαι το λόγο του Χριστού σαν λόγο του Θεού, σαν λόγο αληθείας; Αυτό είναι ψέμα και ο πατέρας του ψέματος που βρίσκεται μέσα σου, επαναστατεί κατ’ αυτής της αλήθειας. Σε κάθε λόγο του Σωτήρα υπάρχουν πολλές υπερφυσικές αλήθειες και ευλογίες. Και αυτό είναι που χαριτώνει τη ψυχή του ανθρώπου, όταν ο λόγος του Χριστού την επισκεφθεί. Σαν ζώσα χαροποιός δύναμη, ο λόγος του Θεού ενεργεί θαυματουργικά και ζωοδοτικά, όταν ο άνθρωπος τον ακούει και τον δέχεται με πίστη.

    »Σε όλα αυτά το βασικό, το βασικότερο, είναι η πίστη και το αίσθημα αγάπης προς τον Κύριο Ιησού Χριστό. Γιατί με τη θαλπωρή αυτού του αισθήματος ανοίγεται το μυστήριο κάθε λόγου του Θεού, όπως με τη θαλπωρή των ακτίδων του ήλιου ανοίγει ο κάλυκας του εύοσμου λουλουδιού» (άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς). 

    Συμπέρασμα: Ο Ουράνιος Πατέρας  βλέποντας την τέλεια αναστροφή και θυσία του Χριστού αναγνώρισε στο Πρόσωπο Του τον άνθρωπο, όπως τον είχε σκεφθεί  «προ χρόνων αιωνίων» (άγιος Σωφρόνιος Ζαχάρωφ).

   Όσο όμως πλησιάζουμε και κοινωνούμε με τον Αναστάντα Κύριο, αισθανόμαστε ότι ο θάνατος δεν μας εξουσιάζει. Η δύναμη του Αναστάντα ζωοποιεί τα μέλη μας περνά μέχρι τα οστά μας, μας δίνει ειρήνη, Χάρη και ελευθερία από τον Θάνατο. Ντυνόμαστε κι εμείς την δική Του ευπρέπεια και λαμπρότητα.

   Κάθε λόγος του Σωτήρα είναι γεμάτος αλήθεια και όταν εισέλθει στη ψυχή την αγιάζει σ’ όλη την αιωνιότητα. Σαν ζώσα χαροποιός δύναμη, ο λόγος του Θεού ενεργεί θαυματουργικά και ζωοδοτικά, όταν ο άνθρωπος τον ακούει και τον δέχεται με πίστη. Κάθε λόγος του Χριστού είναι γεμάτος Θεό, γι’ αυτό όταν εισέρχεται στη ψυχή τού ανθρώπου, την καθαρίζει από κάθε ρύπο.

Όποιος ομολογήσει ότι ο Ιησούς είναι ο Υιός του Θεού, ο Θεός μένει μέσα Του και Αυτός μέσα στο Θεό. Ο Θεός είναι αγάπη, και όποιος μένει μέσα στην αγάπη μένει μέσα στο Θεό, και ο Θεός μένει μέσα του.   Ο Χριστός για να συγχωρεθεί μαζί μας, να χωρέσει μαζί μας δέχθηκε να σταυρωθεί, τόσο πολύ μας αγάπησε, ήθελε να χωρέσει μαζί μας, κι ας είχαμε εμείς τόσο βάρβαρα αρνητικά συναισθήματα και θέλαμε να τον σταυρώσουμε, ήθελε να μας σώσει, να μας κάνει να συνειδητοποιήσουμε τι είναι αγάπη.

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΜΑΤΑ  από το βιβλίο μου «Η Πηγή των Πάντων», αλλά κυρίως  από το τέταρτο μου βιβλίο που θα εκδοθεί το 2019.

Είναι σημαντικό για όλους όμως να αποκτήσετε και τα τρία βιβλία για να αλλάξετε την ζωή σας και να πετάξετε από υγεία και χαρά όπως έκανα εγώ, για αυτό αν παραγγείλετε και τα τρία βιβλία μου «Έτσι Γίνεται το Θαύμα», στο «Μια Ζωή Γεμάτη Φως» και η «Πηγή των Πάντων» σας τα στέλνω με  μεγάλη έκπτωση  και χωρίς να σας χρεώνω έξοδα αποστολής. Αν θέλετε να παραγγείλετε δεν έχετε παρά να στείλετε μήνυμα την διεύθυνση και το κινητό σας ή να τηλεφωνήσετε στο 6977349766.

Και στα τρία βιβλία υπάρχουν cd, που σας βοηθούν να επαναπρογραμματίσετε το υποσυνείδητο σας, να αλλάξετε τις πεποιθήσεις σας. Επίσης στα βιβλία και στα σεμινάρια μου αυτά υπάρχουν πλήρεις οδηγίες για να απενεργοποιήσετε τα αρνητικά σας συναισθήματα και να αυτοθεραπευτείτε σε ενεργειακό επίπεδο και στη συνέχεια σε σωματικό επίπεδο από προβλήματα στην σπονδυλική στήλη, στη μέση, στον αυχένα, στα γόνατα, στο ισχίο, στο στομάχι, στη χολή, αυτοάνοσα νοσήματα, συχνοουρίας, προβλήματα σπαστικής κολίτιδας ή δυσκοιλιότητας, ιγμορίτιδας, ροχαλητού, πρόβλημα καρπιαίου σωλήνα, τενοντίτιδες, αϋπνία, κρίσεις πανικού, κατάθλιψη, διακοπή περιόδου, αρρυθμία, ταχυκαρδία, πονοκέφαλοι, ημικρανίες, δύσπνοιες, αναπνευστικά προβλήματα, προβλήματα στη χολή, χοληστερίνη.(βέβαια για οποιαδήποτε θέμα υγείας έχετε θα απευθύνεστε πρώτα στο γιατρό σας, ενώ παράλληλα σε πνευματικό, νοητικό και ενεργειακό επίπεδο θα απαλλάσσεστε από τις συνθήκες που σας οδήγησαν στην ασθένεια και θα αυτοθεραπεύστε).

Είμαι πάντα δίπλα σας για να απελευθερωθούμε από όλα τα προβλήματα μας, να πετάξουμε από υγεία και χαρά και να οδηγηθούμε στο φως.

Με άπειρη, εν Χριστώ αγάπη

Αλέξης Φωτόπουλος

Συγγραφέας - Εναλλακτικός Θεραπευτής

Τηλέφωνα: 6977349766, 6909193329, Ιστοσελίδα: www.afotopoulos.gr, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Facebook: Alexios Fotopoulos, Αλέξιος Φωτόπουλος, Alexis Fotopoulos.

Ομάδες Facebook: «Έτσι Γίνεται το Θαύμα», «Μπορούμε όλοι να αυτοθεραπευτούμε και να οδηγηθούμε στο Φως», «Ζωή Γεμάτη Φως» και «Η Πηγή των Πάντων». 

Γραφτείτε στο Newsletter